Subject: Vara külas Koolitaguse kinnistu ja lähiala dp kehtestamine
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: Peipsiääre Vallavalitsus <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 09:02:29 +0300

Tere

Peipsiääre Vallavalitsus annab teada, et Peipsiääre Vallavalitsuse
05.08.2025 korraldusega nr 356 kehtestati Koolitaguse kinnistu nr 3795304,
katastritunnus 86101:006:0305, asukoht Vara küla, Peipsiääre vald ja
lähiala detailplaneering.

Kehtestatud planeeringuga on võimalik tutvuda aadressil:
<https://planeeringud.ee/#/planning/detail/30115733>
https://planeeringud.ee/#/planning/detail/30115733

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>

Peipsiääre vald – Läänemere kultuuripärl 2025!